Bloggintresserade

måndag 14 januari 2013

Bara till mig...


Vem vill inte ha en massa fina paket nu i trista och plånboksplatta januari? Uppe på norra Öland väntade en hel hög med paket på mig! Det var min goda vän från Holland som hade tagit med sig massor av fina saker...bara till mig...bara sådär!
I ett av paketen låg de absolut minsta och sötaste små gamla skoläster jag sett! I nästa paket en hel hög med underbara kaffesäckar med text...


...och 2 nummer av min holländska favorittidning...himla synd att den inte finns att få tag på här i Sverige för den är verkligen jättefin!


I paket nr 4 - en himmelskt god julkaka...en mumsig blandning mellan kladdkaka och pepparkaka! Den är, som ni nog redan förstår, uppäten!


Tack kära I, du hade inte kunnat pricka mer rätt med vad jag gillar! Sen var det jättekul att göra en liten söndagsutflykt till norra Öland den här tiden på året också...det blir ju oftast bara sommartid man tar sig en tur upp dit. På de 10 milen det var att köra mötte jag bara 2 bilar - det är Öland vintertid det...sååå lugnt och skönt!

Ha en fin måndagkväll allihop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...